Moje motto:
„Každé dieťa je jedinečné a v každom jednom sa ukrýva potenciál urobiť svet trochu lepším miestom.“
Vzdelanie:
- 2018 – Prvá atestácia u pedagogických a odborných zamestnancov s názvom: Skupinový intervenčný program pre deti s poruchami správania, MPC Bratislava
- 2014 – Ukončená príprava na výkon práce v zdravotníctve, SZU Bratislava
- 2012 – Univerzita sv. Cyrila a Metoda, Filozofická fakulta, Trnava, odbor: Psychológia Mgr.
- 2010 – Univerzita Mateja Bela, Pedagogická fakulta, Banská Bystrica, odbor: Psychológia Bc.
Odborná prax:
- 2013 – doteraz, CPPPaP Partizánske, psychologička, metodička pre školských psychológov okresu Partizánske
- 2012 – Nemocnica s poliklinokou v Prievidzi so sídlom v Bojniciach, psychiatrické oddelenie
Profesijné zameranie:
- Individuálna a skupinová diagnostika školskej spôsobilosti
- Rozvíjajúce programy pre deti s odloženou školskou dochádzkou
- Psychologická diagnostika detí a žiakov: intelektové schopnosti a štruktúra intelektu, kognitívne schopnosti, percepčno-kognitívne a senzomotorické funkcie, osobnosť, poruchy aktivity a pozornosti, poruchy správania, emočné ťažkosti
- Diagnostika profesijných predpokladov žiakov a poradentvo k výberu SŠ a VŠ
- Diagnostika a terapia vzťahovej väzby u detí a dospievajúcich
- Rodinná terapia zameraná na vzťahovú väzbu
- Metodické vedenie a konzultácie pre rodičov, odborných a pedagogických zamestnancov
- Realizácia preventívnych aktivít formou skupinovej psychologickej intervencie.
- Diagnostika sociálnych vzťahov v triede (sociometria..)
- Realizácia preventívnych programov, besedy a prednášky pre žiakov, učiteľov a rodičov
- Individuálne a skupinové psychologické vedenie detí a žiakov s ťažkosťami v rôznych oblastiach (emocionálne ťažkosti, poruchy príjmu potravy, rodinné problémy, zvládanie záťažových situácií, poruchy správania a deti s ADHD…)
- Krízová intervencia v prípade samovražedného pokusu alebo v prípade prírodnej katastrofy, smrti žiaka a učiteľa na školách
- Metodické vedenie a organizácia pracovných stretnutí pre školských psychológov pre okres Partizánske
Iná odborná činnosť:
- 2021 – Členka expertnej skupiny pre duševné zdravie, Ministerstvo školstva, vedy, výskumu a športu SR
- 2020 – súčasnosť: Uvádzajúci odborný zamestnanec pre kariérovú pozíciu začínajúci odborný zamestnanec: psychológ
Ďalšie vzdelávanie (kurzy a školenia):
- Diagnostika (Baum test, Woodcock-Johnson IE II, detská kresba, COMDI, TABaK, Stanford – Binetova intelig. škála, Kaufmanova hodnotiaca batéria pre deti, WISC III., SON-R, projektívne techniky, Hous – Tree – Person test, Familienbrett – rodinná doska)
- Kurz hypnózy a autohypnózy, Bratislava
- Základný kurz v Rorschachovej metóde – 135 hod.
- Úvod do psychoterapie detí a adolescentov I., II., III., Liptovský Ján
- Multidisciplinárny prístup v diagnostike a liečbe vývinových porúch reči, učenia a správania, Liptovský Mikuláš
- Integratívny korekčný program pre deti s ADHD, Bratislava
- Autogénny tréning I. – základný stupeň, Bratislava
- Krízová intervencia v prostredí škôl a školských zariadení, Bratislava
- Inovačné vzdelávanie – Aktivizujúce metódy vo výchove, Prievidza, 105 hod
- Sociálno – psychologický výcvik v supervízii modul B,C, EASC, 225 hod.
- Snoezelen v teórii a praxi, Bratislava
- Využitie kognitívne – behaviorálnych metód vo výchovnom a vzdelávacom procese u žiakov s ADHD a poruchami správania, Bratislava
- Neurobiologická podstata ADHD, Autizmu a DMO, Trenčín
- Intenzívny kurz práce s terapeutickými kartami, Žilina
- Neurofyziologické príčiny zlyhávania vo výchovno – vzdelávacom procese u detí so ŠVVP, Kremnica
- Zámerné sebapoškodzovanie u adolescentov, Partizánske
- Poruchy príjmu potravy – špecifiká v psychoterapii, Žilina
- Aktualizačné kontinuálne vzdelávanie: Rozvoj digitálnej gramotnosti u pedag a odborných zamestnancov, Topoľčany
- Integratívny korekčný program Mirabilis pre deti s problémovým správaním v prostredí ZŠ, Partizánske
- Hyperaktívne dieťa a jeho osobnosť, charakteristické prejavy a správanie, vhodná spolupráca s triedou a učiteľkou, Bratislava
- Šikanovanie a kyberšikanovanie, Banská Bystrica
- Posudzovanie spôsobilosti k zahájeniu školskej dochádzky, Bratislava
- Aktualizačné vzdelávanie: Krízová intervencia na školách pre psychológov, školských psychológov a sociálnych pracovníkov, Kysucké Nové Mesto
- Diagnostika, terapia a intervencia detí s vývinovými poruchami učenia a správania v inklúzii, Partizánske
- Aktualizačné vzdelávanie: Multimediálne tabletové zariadenia v edukačnom procese, Topoľčany
- Aktualizačné vzdelávanie: Preventívny program zameraný na rizikové správanie dospievajúcich vo vzťahu k sebaponímaniu a body imidžu, BA
- Aktualizačné vzdelávanie: Odborný zamestnanec ako aktér psychosociálneho rozvoja detí a žiakov, Bratislava
- Aktualizačné vzdelávanie: Možnosti účinnej intervencie u detí s agresívnymi prejavmi správania, Demänovská Dolina
- Aktualizačné vzdelávanie: Práca s údajmi v prostredí Microsoft Excel, Topoľčany
- Práca s deťmi s poruchami správania, Žilina
- Sebapoškodzovanie v detskom a adolescentnom veku, Demänovská Dolina
- Kognitívne behaviorálna intervencia pri práci s úzkostnými deťmi, Demänovská Dolina
- Aktualizačné vzdelávanie: Využitie preventívneho programu Aby sme si rozumeli v selektívnej prevencii v materskej škole, Bratislava
- Aspergerov syndróm, Zemianské Kostoľany
- Dieťa s problémovým správaním v školskom prostredí, Martin
- Pomalé pracovní tempo a možnost jeho rozvoje, Topoľčany
- Detská agresivita – kam až to môže zájsť?, Partizánske
- Odborný seminár o šikane a kyberšikane, Trenčín
- Dieťa s diabetes mellitus v škole, Bratislava
- Krízová intervencia na školách v prípade samovražedného zámeru a po samovražednom pokuse na školách, Žilina
- Výcvik v rodinnej terapii a terapii vzťahovej väzby, Inštitút rodinnej terapie a terapie vzťahovej väzby, Martin, 180 hod.
- Inovačné vzdelávanie: Inovácie vo výchovno poradenstve a prevencii prostredníctvom multidisciplinárnej spolupráce, VÚDPaP, 350 hod.
Publikačná činnosť:
- Co platí na hyperaktivní děti, Psychologie dnes, 2013, s. 52 – 54
- Co potřebují traumatizované děti?, Psychologie dnes, 2015, s. 44 – 46